dinsdag 3 april 2012

KIKO make up milano

26 April vertrek ik naar Milaan, daar heb ik zoveel zin in!
Over Milaan ga ik natuurlijk een blog schrijven, maar vandaag wil ik het hebben over KIKO make up milano.
Dit is een ontzettend mooi merk, ze verkopen make up, nagellak, gezicht en lichaamsverzorging en accessoires voor je nagels of make up.
De nagellak die ze verkopen zijn er in alle kleuren van pastel tot neon en van licht naar donker. Van elke kleur hebben ze dan ook weer verschillende tinten, zo gaaf!
Ik heb mijn eerste producten gekocht toen ik in Florence was, ik werd letterlijk de winkel ingezogen.
De mooie kleuren en vele producten trekken gelijk mijn aandacht.
De meiden die er werken zijn aardig en behulpzaam, hun make up zit om jaloers op te zijn ( was ik dus ook)!
De nagellakjes die ik heb gekocht zijn op en ook mijn oogpotlood is op, ik heb nog wel 2 lipsticks en een doosje met oogschaduw. De kleuren van de oogschaduw zijn intens, en de lipsticks hebben een mooie glans. Dat zie je ook duidelijk op de foto hieronder.


De producten zijn niet duur en dat is natuurlijk heel fijn!
Ik deel deze informatie met jullie omdat ik in Milaan vast en zeker producten van dit merk zal gaan kopen. Deze laat ik dan ook weer aan jullie zien:).
Mocht je ook make up van KIKO willen kopen dan moet je naar:
Italie, Spanje, Portugal, Duitsland of de UK
Ze hebben het helaas niet in alle steden dus houdt hier rekening mee.
Ik hoop heel erg dat KIKO make up milano in de toekomst ook naar Nederland komt.

Ook belangrijk: Ze testen NIET op dieren.. ik ben fan!

Liefs Lindy











Geen opmerkingen: