dinsdag 26 juni 2012

Getting Personal!

Dingen waar ik vrolijk van word>>> Een complimentje>>> Wanneer de zon schijnt>>> Een wijntje drinken met vriendinnen>>> Een kus van mijn vriendje>>> Een cadeautje>>> Een nieuwe outfit>>> Pumps in maatje 35 vinden>>> Knuffelen met mijn 2 katties>>> Lachen met de meiden>>> Winkelen met mijn mams>>> Gek doen met mijn liefste>>> Dansen totdat mijn voeten pijn doen>>> Parfum>>> Vakantie, zon, zee, zei iemand daar Mojito?>>> Lachen met paps>>> Een spontane app van mijn broer die ik te weinig zie>>> Een schoon bed>>> Zachte handdoeken>>> Een lief kaartje>>> Naar de kapper gaan>>> Geld uitgeven>>>Lipgloss>>>Filmpje kijken>>>Indisch eten>>>Als mijn vriendje kookt;)>>>Frietjes!>>>Hartjes>>>Luieren>>>Muziekluisteren en kei hard meezingen!


Dit zijn een aantal dingen waar ik heel vrolijk van word en als ik het zo lees zijn dat er heel wat!
Ik blog over mode, fashion, stijl en alles wat daarbij hoort, maar ik wil voortaan ook wat persoonlijker worden en dus zal ik je af en toe een kijkje in mijn leven geven.


Waar worden jullie blij van?


Liefs XX!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Je vergeet frikandellen met mayo!!!! Xoxo Inge

fdafad zei

Haha,mja indd.. Die hoort er ook nog bij;)!

Xx

Inass zei

Waar ik blij van word? Een prachtige mooie gevulde inloop kast waarin alllles gesorteerd is! Haha, natuurlijk ook van liefde en geluk en al dat soort dingetjes..

Bedankt voor je leuke reactie trouwens, check m'n nieuwe post!

Love,
http://inass-myfashion.blogspot.nl/