maandag 23 juli 2012

I will give you my dream

Veel mensen om mij heen vinden mij een dromer, niet dat ik de hele tijd voor me uit staar, maar omdat ik altijd de wildste ideeën heb. Oftewel ik droom graag!
Ik zeg niet dat ik het ga doen, maar meer zo van: ´ Het lijkt me heerlijk om ooit een eigen winkel te hebben´. Door te dromen krijg ik inspiratie en positieve energie!
Wel heb ik een hekel aan mensen die dingen roepen maar het niet waarmaken, maar dromen mag en is heerlijk.
Ik heb  een collage gemaakt van dingen waar ik heel gelukkig van zou worden en waar ik lekker over kan dromen...........




Dromen jullie ook en over waar dromen jullie dan over?


Liefs XX!

3 opmerkingen:

Jenna Hughes zei

dream big!

http://underthefluorescents.blogspot.com/

Mary ♡ Fashionbirds zei

It's certainly great to have dreams and you're right, they can give hope and positive energy. Same as you, I really want to have a walk-in closet as well... Some day :)

Love, Mary ♡ Fashionbirds (i have a new blog url because my old one broke down :( )

Lolita in the Mix zei

Heel mooi deze post! Wat zou het leven saai zijn zonder dromen!Ik heb er zelf ook zoveel en zou het ook allemaal willen! Die inloopkast heb ik al, schuifdeuren zijn idd prachtig en de rest komt goed overeen, ben dol op sylvie en dani! Ik zou denk ik een eigen lunchroom/traiteur willen hebben waar daan ook een kook en lifestyle winkel aan vast zit, heerlijk! Maar in een bloemist werken lijkt me ook leuk, of fotograaf worden, of visagist, teveel om waar te maken haha

xoxo lorena

http://www.lolitainthemix.blogspot.com