zaterdag 11 augustus 2012

Maxi dress


Dat ik groot fan ben van het land Italie zal jullie vast niet ontgaan zijn, deze jurk kocht ik voor 14 euro op de markt in Lazise. De stof valt heel mooi en ik vind het erg leuk dat de jurk voor kort is en achter lang. Veel van mijn bezoekers gaven aan dat zij een lange jurk niet vinden staan bij hun lengte, omdat ze te klein zijn. Ik ben 1,58 meter en ik dacht er ook altijd zo over. Ik was bang voor; waar gaat die jurk met dat meisje heen effect, maar niets is minder waar! Vorig jaar kocht ik voor het eerst een maxi dress en nu heb ik er inmiddels drie:). Als je toch je twijfels hebt, pas er gewoon een keer één dan kan je zelf oordelen.



Xoxo

3 opmerkingen:

My Scrambled Style zei

Hij is leuk! Mooi kleurtje. Ik vind ook dat je het goed kunt hebben. Je hebt gelijk, soms moet je iets gewoon proberen om te kjiken of het staat.

Fijn weekend!

Xo
http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

Cynthiiaa zei

Wat een mooie aankoop heb je gedaan, en so cheap, amazing deal! :) Ik moes trouwens wel lachen om de zin met: "waar gaat die jurk met dat meisje heen" So true, maar dat effect heb je helemaal niet! I like it. ^^

Serbolicious.nl zei

Prachtig jurkje, prachtig kleurtje & hij staat je echt leuk.