donderdag 2 augustus 2012

DIY met nagellak

Sommige blogs check ik elke dag Beautylab is er zo één! Ik vond daar deze leuke diy en echt het is heel makkelijk.

What do we need:
Een canvas doek
waterverf
kwasten
nagellak in allerlei kleurtjes
Een ondergrond waar je op mag knoeien:)
Kommetje met water voor je kwasten




Gebruik voor de achtergrond de waterverf .



Ik heb gekozen voor zoete kleurtjes, i like candy! 


En dan heel simpel de nagellak erover laten druppelen. Laat de nagellak wat langer druppelen en je krijgt een straaltje waarmee je leuke figuren kan maken. 




Denk van te voren goed na wat voor een figuren je wilt maken, want zodra de nagellak loopt moet je snel werken! 




 Beautiful and so easy! 




Tadaaaa! Hij staat bij ons in de huiskamer, ondanks het roze vindt zelfs mijn vriendje hem leuk;)!
Ik ga er ook nog één maken voor op mijn groep op het kinderdagverblijf, met al die vrolijke kleurtjes past het daar ook goed bij.
Excuses voor de lege lijstjes, deze zijn net nieuw en nog niet voorzien van een foto;).

Ik ben benieuwd wat jullie van deze DIY vinden en of jullie ze ook gaan maken.

Have fun!

Liefs XX Lindy

1 opmerking:

flo zei

dat is echt een super leuk idee zeg!