vrijdag 3 augustus 2012

Sunny day @ my work!

Vier dagen in de week werk ik met veel plezier op het kinderdagverblijf, ik heb daar mijn eigen groep en ken de ouders en kindjes dan ook goed. De kinderen geven zoveel liefde! Het maakt mij elke dag een vrolijke pedagogisch medewerker! Dat er heel veel snottebellen, poepluiers, modder, zand, water, melk, brood en nog zoveel meer bij komt kijken neem ik dan maar voor lief;).
Het liefst draag ik pumps, omdat ik dat gewoon mooi vind met mijn lengte van 1.58 m! Dit kan natuurlijk niet op de werkvloer, stel je voor dat ik met een hak op een vingertje ga staan? OMG, dus niet!
Wanneer je kinderen hebt of er mee werkt snap ik dat het fijn is om je haren vast te hebben of helemaal kort i.v.m. drukte en haasten of om makkelijke kleren te dragen die vies mogen worden etc, maar dit past gewoon niet bij mij. Ik vind dat als je moeder bent of als je met kinderen in contact bent, je er altijd mooi en verzorgd uit mag en kan zien. Jij bent immers een voorbeeld voor de kids!

Op de dag dat het 30 graden was, geen airco geen zuchtje wint.. was dit de outfit die mij de dag door heeft gebracht





Hempjes: Hunkemoller, Slippers: Snuf&Shoe, Broekje:Tom Tailor, Tas: Italie, Ketting:Mi Moneda, Oorbellen: H&M

Liefs XX!

6 opmerkingen:

My Scrambled Style zei

Wat leuk geschreven. Volgens mij heb je het echt naar je zin op je werk.
Leuke outfit. Het shortje is tof.

Xo
http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

Elma zei

Leuke outfit! Dat broekje vind ik erg gaaf :) x

Unknown zei

AMAZING OUTFIT!!!!
Thank you so much for your lovely comment!! I follow you now!!!

http://estilohedonico.blogspot.com.es/

xoxo

Unknown zei

Leuke look. Nice dat je het zo naar je zin hebt op je werk :D je hebt helemaal gelijk hebt je kan er super uit zien en hard werken met kinderen of voor je eigen kinderen ;)

xx

liquoriceandpumps.blogspot.com

MadeByHind zei

I like pink and white, fresh look! Nice photos.

Unknown zei

Dit broekje is gaaf!Bedankt voor de reactie op mijn blog!X